REKLAMA
Znaleziono 7379 wyników
PSE zakończyły budowę nowej, strategicznej linii 400 kV na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
PSE zakończyły budowę nowej, strategicznej linii 400 kV na Dolnym Śląsku
Polskie Sieci Elektroenergetyczne zakończyły budowę linii 400 kV relacji Mikułowa – Świebodzice. Nowa linia pomyślnie przeszła próby napięciowe i obciążeniowe. To kluczowy moment w realizacji jednej z najważniejszych inwestycji przesyłowych na Dolnym Śląsku. Znacząco wzmocni bezpieczeństwo energetyczne całego południowo-zachodniego obszaru Polski.
Będzie tramwaj na Zieloną Białołękę. Jest decyzja środowiskowa [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie tramwaj na Zieloną Białołękę. Jest decyzja środowiskowa [WIZUALIZACJE]
Blisko trzy lata Tramwaje Warszawskie czekały na wydanie kluczowej decyzji. Teraz rozpoczynają prace nad projektem budowlanym i ogłoszeniem przetargu. Tramwaj na Zieloną Białołękę pozwoli mieszkańcom osiedli wschodniej Białołęki szybko dojechać do najbliższej stacji metra przy ul. Kondratowicza.
[Kraków] Będą nowe tunele pod centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Będą nowe tunele pod centrum
Miasto Kraków planuje wielką inwestycję transportową w mieście, trwają przygotowania do drążenia tun...
[Kraków] Apartamenty Snycerskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Apartamenty Snycerska
Kraków, Podgórze, Snycerska 41
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży koleją
Modernizacja trasy Gdynia – Lębork, budowa nowej linii Szczyrzyc – Tymbark, a także modernizacja linii Stalowa Wola – Tarnobrzeg – Sandomierz – Ocice – Padew. PKP PLK S.A. ogłosiły trzy przetargi o szacowanej łącznie kwocie ponad 6 mld zł. Inwestycje realizowane będą przy wsparciu środków unijnych i budżetowych.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
[Wrocław] Park Mamuta ma być gotowy dopiero pod koniec roku. Winna linia wysokiego napięciaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Park Mamuta ma być gotowy dopiero pod koniec roku. Winna linia wysokiego napięcia
W 2014 roku wrocławianie zdecydowali, że chcą, aby na Oporowie powstał Park Mamuta. Inwestycja do dz...
Wrocław z Pragą połączy linia kolejowa dużych prędkości. Wybrano wykonawcę studium dla tej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław z Pragą połączy linia kolejowa dużych prędkości. Wybrano wykonawcę studium dla tej inwestycji
Kolejne bardzo dobre informacje dotyczące kolei dużych prędkości na Dolnym Śląsku. Spółka Centralny...
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kaliszaartykuł
Pokaż artykuł
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kalisza
Ponad 150 wniosków dotyczących przyszłego rozkładu jazdy wpłynęło do spółki CPK od mieszkańców, samorządowców oraz organizacji społecznych i branżowych w ramach konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ), które rozpoczęły się w ostatnią środę. Wśród nich te dotyczące, leżących na projektowanej linii „Y”, Sieradza i Kalisza. Oba miasta zyskają połączenie z Koleją Dużych Prędkości.
Klonowa Alejainwestycja
Pokaż inwestycję
Klonowa Aleja
Wrocław, Psie Pole, Odolanowska
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]
Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła przebudowa centrum handlowego Fort Wola w Warszawie
Inwestor, Mayland Real Estate wybrał generalnego wykonawcę przebudowy centrum handlowego Fort Wola w Warszawie. Została nim firma CBRE GWS, która gwarantuje, że pierwsi klienci zrobią zakupy w nowym centrum jeszcze w tym roku. Prace ruszyły w połowie czerwca i będą trwały kilka najbliższych miesięcy.
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie Nowego Fortu Wola w Warszawie jeszcze w tym roku
W połowie czerwca spółka CBRE GWS, będąca generalnym wykonawcą prac w Forcie Wola przy ul. Połczyńskiej w Warszawie ruszyła z pracami budowlanymi na obiekcie. Kolejnym etapem jest rozpoczęcie prac przez głównego najemcę. Z końcem lipca Kaufland ruszył z pracami, mającymi na celu przygotowanie sklepu do otwarcia.
REKLAMA